1. Oldcater Rally - ICE NEXT

11.11.2017 17:49

Ahojte,

abych doplnil resty, tak se Vám hned hlásím s článkem z prvního závodu nově vzniklého ICE NEXT cupu. Tento malý zimák jak mu často říkáme se nám celý podařilo poslat pěkně pod střechu, takže počasí nás nemůže ohrozit a to je hlavní devíza našeho zimního kalendáře. Rozhodně jsme neuvažovali o nějakém jabku, kteréžto jako lokalita na Štěpánskou nebyla vhodná. Naopak jsme zařadili garáže u autobusáku a taky je přislíben závod v Graspu právě na 26.12. Zde mohu slíbit maximální pořadatelské úsilí a těšte se na klouzavé peklo stejné jako na Caterpillaru. 

Nicméně pojďme k Olcateru. Předem jsem věděl, že tato lokalita je vhodná pro Sedanky i přesto jsem dal VW Polo WRC, abych zase nemusel poslouchat výtky že se jim zase na jeden závod sejřím do kategorie. Ale je třeba říci, že moje sedanky jsou teda výýýznamně zhulené. A to mám doma 40 sad (teď už ne). Ale závod začal, tam kde skončil velký šampionát na Yugošce - za Taylorkou. Je to nějaké divné... Dvojka zase flek před Taylorkou. To je jako samba v rytmu tanga. Trojka byla výsledkově a pocitově asi nejhorší - 7. místo v RZ. Zato čtverka začala vykazovat známky toho, že jsem to pomalinku chytl do ruky a 4. místo v RZ je potěšující. Celkově to znamenalo posun na čtvrté místo. Na pětce to byl souboj o tu bramboru s výborně jedoucím Danem Peťovským. Páté místo v RZ tu bramboru znamenalo i přes velký zátah Holase, který šel před Dana a nakonec skončíl o buchtu a něco za náma. 

Čtvrté místo na asfaltu je dobré. To že nejeli kluci jako Basso, Bengué, Casier, Wiegand atd. není moje chyba, ale snad bychom tam někde byli. 

Velice potěšila tato skvělá lokalita. Centrum Zlína - pod střechou - převýšení - místa dost a dost - svižné plynulé tratě - krásné závody...

Moc se těšíme do Graspa, které Vám mohu slíbit, že bude o co stát. Piny !!!

Zdarec by Doktor