12. Viking rally

21.05.2017 20:39

Ahojte čtenáři,

Je nedělní večer – modrá obloha – vychlazené pivínko – nový balkonový nábytek – volá Loa že chce jít na pivo. Není nad klasickou neděli a tak je čas ukojit vás milé čtenáře těma svojema kecama o tom jak mi to nejde.

A taky že jo, nejde NEJDE NEJDE!!! Holt změnit jezdecký styl během dvou-tří trenirovek u baráku asi nepude. Ale tak to neva – je třeba to brát sportovně a nechtít vše hned. Viking je závod, který je krásný, ale taky pěkně na hovno na organizaci. Hlavní ta kurevská dřina nanosit tam nahoru všechen ten matroš. Mohl by tam nechat nějaký ministr postavit lanovku – to by byla jediná varianta jak odbourat tu dřinu. Jinak traťově je to supr lokalita, změna povrchů a to převýšení všude to je prostě rally – tak to má být. Je třeba poděkovat Kamilovi, který pomohl jako prase. Dík! Je velkým pozitivem, že se do přípravy zapojili všichni ze spolku a pracovalo se naplno. Až na ten čtvrteční večír, kdy mi volá Pepson že už si dává pivínkoe někde v Lepě čučel na hokejky a já ať frčím pro stan a pak ještě pro vytyčovačku – tak to jsem se zastavil v 9 večer a umřel za vlast.

Lokalita se zbudováním nového plotu dramaticky změnila a bylo nutné se tomu přizpůsobit. Prostě to byl takový první ročník na novém Vikingu. Bylo to dost dobré, ale už víme, že něco je traťově třeba zlepšit. Je třeba být kritický, abychom se zlepšovali.

Tak poďme k závodění. Jak jsem již napsal do rozhovoru prvních pět RZ jsem se trápil. Snažil jsem se nastavit jak auto tak sebe na zvýšený výkon, aby to všecko bylo trošku rychlejší. Ale při pohledu na výsledky už první RZ je jasné, že se výsledek nedostavil. Nicméně jsem nechtěl dělat ukvapené rozhodnutí, i když jsem se teda měl starat, proč se auto tak často dostává na střechu. No prostě jsem se nestaral. Zato jsem točil video a dělal fotky apod. Dvojka byla naprostá katastrofa – ale totální. Tolik chyb, imrvére jsem se snažil nějak přetlačit kolíky a visel skoro na každém. Trojka byla lepší, ale furt je tam odstup jako prase a deváté místo není uspokojivý výsledek. Čtverka byla zase průser. Mě, který si dříve docela zakládal na asfaltových soutěžích, se včíl na asfaltu tak kurevsky nedaří, že musím být fakt hrubozrnný. Zase ztráta jako vrata. Pětka byla lepší, ale stejně nic moc. Po pětce přišly ty změny, jak ve výkonu tak jsem se malinko věnoval tlumičům. A na šetce přišel na ten den skvělý výsledek v podobě pátého fleku v RZ a docela slušný odstup. To znamenalo posun na devátou příčku celkově (v kombinaci s problémy jednoho závodníka před náma) a těsný odstup za Holasem. Na posledním Trollovi už jsem vykouzlil zase docela hodně chyb, ale i tak to šesté místo v RZ není takové šajze jak to bylo první pět RZ. Konečné osmé místo je tudíž docela dobré. Asi je jasné koho dám do tipovačky na osmý flek na Žabu. A na tu se už včíl těšíme …

X by Doktor