2. Rajd Luszkowitzki (nebo jak se to píše)

17.10.2017 17:51

Děn dóóbry!

Stačilo - po Polski umím jakorát tak nadávat. Tož jsem se zase jednůc hecnul a jdu tvořit pár vět o závodech, které jsem odjel. Na řade je, jak hlásá titulek, Rajd. Tento závod jsem pomáhal chystat v Lúžkovicích, ale pak do toho zasáhly prasata, mor a politici (je tam rozdíl?) a proto se závod nemohl konat. Mysleli jsme si, že nulová opatření budou za měsíc zrušena a tak jsme doufali, že pojedeme na klasických tratích Rajdu, ale už bylo počítáno s náhradní variantou, kde se taky nakonec jelo. Další "Boďova lokalita" nad tiskárnou byla velmi důstojná náhrada rajdowa. 

I přes to, že pořádně pršelo přes týden, tak den předem, tak létem vyprahlá zem stačila vše absorbovat a závody zde byly výborné. Teda hlavně traťově a velmi soutěživou atmoškou. Výsledkově to z mého pohledu bylo o poznání horší.

Ono není až tak špatný ten výsledek, ale na druhý pohled je špatná porážka od dvanáctileté Pekařky. No holt každý má svého soupeře, ale já bych přeci jenom soupeřil např. s Pepsonem, nebo Romanem. Ale ten výsledkový propad poslední dobou je značný a proto jsou nyní souboje s Pekařkou. No tak třeba bude líp, i když Pekařka bude dle mého nadále zrychlovat a tak nevim nevim. Je pravda, že jsem na Rajdu trochu zbytečně lavíroval s pneu a zkoušel např. traktory, které se ukázaly jako doopravdy špatná volba. Na druhou při pohledu na historiky jak jim držely sedanky a jaké časy jezdil Vatannen.... hmmm tak to klobouček.

Takže, když to shrnu - dobrý závod - parádní svezéní - malinko horší výsledek. 

Fotka uživatele Next RC Rally.

X by Doktor