6. YU RELI 1000 OKUKA

11.11.2017 17:18

Ahojte moji milí - asi dva čtenáří,

má to cenu ještě psát něco o Yugošce? Takto dlouho po závodech. Jsem to já ale nepořádný neřád a velmi opožděný spisovatel. 

Tak to vemem hopem a ve zkratce. Na Yugošku jsem si vzal po delší době historickou kastli s tím, že si zase jednou zazávodím s klukama s kategorie, které jsem vládl po tři krásné léta. No ale ty léta jsou jaksi fuč. Při neúčasti Vatanena jsme nechtěně šáhli do plánů Fagasa, který to do včíl nebere moc sportovně, že mu do kategorie vlezli dva vetřelci (Basso a Kűzmič), kteří mu brali body. Avšak asi rozhodl Fagasův zdravotní stav - bohužel. 

Letošní Yugoška byla poněkud pomalejší - zavřená, což se chystám na příští rok změnit a trošku, opakuji trošku povolit. No vzal jsem si ze závodu několik pořadatelských poznatků. 

Jezdecky to bylo malinko trápení a docela velký odstup za jezdci, kde bych rád byl. Desáté místo není příliš lichotivé. Před náma Taylorka a hlavně odstup 1:45 za vítězem je hooodně propastný. Tak tudy pane asi doopravdy ne. Ale co s tím??? No to už si asi nechám pro sebe.

Chci poděkovat všem za pomoc při pořádání, za pomoc při úklidu, za zapújčení hřiště a všem co se chovají fair-play a podporují rc sport.

Zdarec by Doktor