MČR Březolupy

24.07.2017 18:09

Nazdar všem,

po značně nepodařeném Brátru jsem si jel zpravit chuť a zajezdit si na plochou dráhu v Březolupech. Bez jakékoliv přípravy a testování - jenom bylo opraveno auto po Brátru. Říkal jsem si, že by mohlo trochu zapršet, aby to nebylo tak prášivé, ale to se nevyplnilo.

Výsledky? Nejsou podstatné. Pravdou je, že mě zbuchala aj Pekařka a spousta dalších. Pekařce je 12 - už to vím :-) - takže mě nepojela 15-ti letá slečna, ale 12-ti letá holka. Hotové vyřízené... Jelo se 8 poměrně dlouhých RZ. Ti vepředu byli o cosi rychlejší, ale můj celkový čas hovoří o průměru 6 minut na RZ. To je trošku moc na mě. 

Jizdu dveřma napřed si je třeba užívat a proto mě špatný výsledek nijak netrápí. Asi nebylo ani dobře obuto, ale já piny prostě nemám a nebudu si je kvůli jednomu závodu kupovat. Tak soutěživý zase nejsu. Co já si pamatuju bylo využito míň ploché dráhy a to se mi asi líbilo víc. Ale vím, že Peťák preferuje dlouhé RZ. Ale přeci jenom jsme rally 1:10 a 90-ti minutovou RZ nenajdeme ve WRC. Ale to je jedno. 

Závod dobrý, zábava dobrá, ještě jsem měl milou návštěvu, dobře pokecal s klukama, které dlouho neviděl, dal si pár piv z místní a byla pohoda.

Uvidíme kdy a kdam se zase pojedu podívat...

Doktor